ISO 23592:2021
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
١٧ يونيو ٢٠٢١
Service excellence — Principles and model
ملفات الوثيقة ISO 23592:2021
الإنجليزية
22 صفحات
الإصدار الحالي
63.26 OMR
مجال الوثيقة ISO 23592:2021
This document specifies service excellence terminology, principles and model to achieve outstanding customer experience and sustainable customer delight. It does not focus on the provision of basic customer service but on the provision of excellent service.
This document applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
ISO 13909-8:2025
مواصفة قياسية دولية
Coal and coke — Mechanical sampling — Part 8: Methods of testing for bias

ISO/IEC 16466:2025
مواصفة قياسية دولية
Information technology — 3D printing and scanning — Assessment methods of 3D scanned data use in 3D printing


ISO 18960:2025
مواصفة قياسية دولية
Security controls and implementation for third party payment service providers — Guidance and requirements

ISO 5684:2025
مواصفة قياسية دولية
Adhesives — Floor covering adhesives and products for flooring installation — Assessment and classification of low volatile organic compound (VOC) products
