ISO 23592:2021

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١٧ يونيو ٢٠٢١

Service excellence — Principles and model

ملفات الوثيقة ISO 23592:2021

الإنجليزية 22 صفحات
الإصدار الحالي
63.81 OMR

مجال الوثيقة ISO 23592:2021

This document specifies service excellence terminology, principles and model to achieve outstanding customer experience and sustainable customer delight. It does not focus on the provision of basic customer service but on the provision of excellent service.

This document applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 3953:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Metallic powders — Determination of tap density
ISO 24108-1:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Grid square statistics and their applications — Part 1: Fundamental principle of grid square statistics
ISO 23333:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Natural gas — Upstream area — Requirements and testing of slick water
ISO 1008:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Photography — Unprocessed photographic papers — Sheet dimensions