ISO 23592:2021

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١٧ يونيو ٢٠٢١

Service excellence — Principles and model

ملفات الوثيقة ISO 23592:2021

الإنجليزية 22 صفحات
الإصدار الحالي
63.26 OMR

مجال الوثيقة ISO 23592:2021

This document specifies service excellence terminology, principles and model to achieve outstanding customer experience and sustainable customer delight. It does not focus on the provision of basic customer service but on the provision of excellent service.

This document applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 150-2:2013
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية عمانية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
OS GSO 2055-1:2015
GSO 2055-1:2015 
مواصفة قياسية عمانية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 13909-8:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Coal and coke — Mechanical sampling — Part 8: Methods of testing for bias
ISO/IEC 16466:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Information technology — 3D printing and scanning — Assessment methods of 3D scanned data use in 3D printing
ISO 18960:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Security controls and implementation for third party payment service providers — Guidance and requirements
ISO 5684:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Adhesives — Floor covering adhesives and products for flooring installation — Assessment and classification of low volatile organic compound (VOC) products